Am conceput acest pachet ca urmare a nevoilor pe care le descoperim zilnic în companiile românești.
Ideea pachetului este de a avea o întreagă echipă la dispoziție, cu experiență în diverse domenii, care poate rezolva cerințele ce pot apărea zilnic într-un birou. Astfel veți înlocui un singur angajat, pe care îl puteți avea în birou, cu o întreagă echipă ce vă stă oricând la dispoziție, consultanți ce pot face oricând deplasări acolo unde aveți nevoie, pot întocmii documente sau vă pot sta alături în cadrul ședințelor cu angajații, colaboratorii.
Pachetul standard cuprinde:
Redactare documente;
Contabilitate primară;
Arhivare electronică și/sau fizică;
Deplasări la colaboratori/furnizori/parteneri;
Căutare oferte în diverse domenii;
Negocieri contracte furnizori;
Reprezentarea firmei în fața diverselor autorități;
O aprovizionare lunara a biroului cu materiale și consumabile;
Patru deplasări lunare la diferite autorități din București/Ilfov/Giurgiu;
Patru deplasări lunare la birou pentru organizare și/sau rezolvarea problemelor diverse;
Administrare și actualizare site/rețele sociale.
Acest pachet este flexibil și se poate personaliza în funcție de nevoile dumneavoastră.
Pentru mai multe informații ne puteți contacta pentru a discuta modul în care putem colabora.
Asistent Manager Online
Pagină proiectată în programul pentru crearea site-urilor WebWave
Contact
0799.393.595
office@bmc-consulting.ro
Ne găsiți și pe:
Date fiscale
S.C. BMC Management Consulting Online S.R.L.
Nr. Reg. Com.: J52/1200/2019
CUI: 41909335
IBAN: RO57INGB0000999909722001 - ING Bank
Sediu social: Vărăști, județul Giurgiu